lördag 23 juni 2012

metrojobb


En bra sida om du vill söka jobb är metrojobb.se!

De flesta människor som söker jobb kollar antagligen mest inne på arbetsförmedlingens hemsida och som vi nog alla vet så är de flesta jobben helt omöjliga att få för där är så många som söker de jobben och sidan är väldigt trist! Men så såg jag denna sidan metrojobb.se (nu är det ju så att jag söker inte jobb men du kanske gör det eller vill byta jobb) och då tycker jag att du ska kolla in denna sidan!

Även om du inte är arbetssökande så hittar man väldigt bra och intressant läsning om arbete så sidan kan jag varmt rekommendera till alla! Sidan är enkelt uppbyggd så vem som helst kan klara av att leta jobb så inga krångligheter vilket är ett stort plus! Man kan även välja om man söker heltid, deltid, visstid eller vikariat. Värt att ta en titt!



Det var allt för mig ikväll! Natti natti!
metrojobb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar