onsdag 31 oktober 2012

Exakt en vecka kvar! buuhuu! :(

Om en vecka är det dax för mig att börja jobba igen! å idag fick jag samtal från jobbet om att jag ska vara 4 veckor på lagret när jag kommer tillbax.. hjäälp jag har ju inte stått på en truck på många många månader så håll tummarna för att jag inte kör ihjäl nån =P hehe 
Känns tråkigt att inte få alls lika mycket tid längre med min älskade son! :( Men tror det är nyttigt för mig att komma igång igen har ju suttit hemma länge nu ju å nästan blivit enstöring! haha :P
 
Det värsta e nästan de här med att komma i kläderna.. testade min arbetsbyxor för ett tag sen och dom skulle jag inte ens kunna ha om jag så använde ett stoort gummiband i dom! :S d
Dom satt löst på mig innan!! så blir illa tvungen att gå upp en storlek å det känns skit!!! :( Har insett att det verkligen e dax att ta tag i denna fläskiga kropp så nu har jag börjat gymma! (första dagen idag) :) det är lätt att börja men svårt att fortsätta!
Men jag ska fan gå ner i vikt nu! Minst alla kilon jag gick upp under graviditeten!
=  helst minus 15 kg! Ingenting e ju omöjligt sägs det :P
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar